sobota 8. října 2016

Kavenu Inception

Byl zmiňovaný miniturnaj v Plzeňském Kavenu.  byl ve velmi komorní atmosféře ale i přesto si myslím že se jednalo o výbornou akci v Plzeňském stylu. Rozsah armád byl relativně velký ale jak všichni víme na tento formát nejsou armády zrovna vyvažené. Protože turnaj proběhl už před nějakým časem pro mě to především by návrát do 40k pro zhruba 4-5 letech.

Hrál jsem své nově postavené Chaos Space Marines z 4. Legie tedy Iron Warriors. hrál jsem 4 terminátory, CSM Squad ve fullkitu v rhinu, raptory s meltama, hellbruta s pc a vindicatora. musím řict že kromě poslední hry se mi vůbec nedařilo v poslední jsem si to pěkně vynahradil.

na závěr několik fotek


                                                                                                                                        -Hayden






















































































































Žádné komentáře:

Okomentovat